dimarts, 15 de juny del 2010

Tancament del blog

Aquesta entrada dono el blog com acabat. Després d'estar molt de temps sense fer cap intervenció per tota la feina que hem anat tenin durant tot aquest últim semestre, he estat molt col·lapsat, he prés la decisió de millorar-lo, també gràcies el català he intentat corregir totes les faltes d'ortografia que he anat veïent, crec que les he corregit totes, però segurament alguna quedarà. He canviat alguna intervenció antiga per completar-la amb molta més informació.

També he afegit moltes entrades que em faltaven per completar degudament el blog. El meu parer em diu que he assolit les orientacions demanades, encara que ha sigut tot fins el últim moment, ja que em pensaba que teníem molt mes temps.

Per acabar, he posat enllaços molt interessant per tenir diferents recursos educatius, la fotografia de perfil, un anunci molt interessant de la generalitat sobre l'educació, l'hora per està molt més ambientat i diferents enllaços, imatges i vídeos.

Amb tot això donc per acabat el meu blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada